Taulik.kz | Тәулік бойы ақпарат тарату алаңы | Тәулік жаңалықтары | Бүгінгі жаңалық RU search

Taverna VR: Қазақстанның VR ойындар нарығындағы жаңа белесі

Виртуалды шындық (VR) жылдам қарқынмен дамып, ойын индустриясына жаңа мүмкіндіктер ашуда. Қазақстан бұл бағытта алғашқы қадамдарын жасап, әлемдік ойыншылардың назарын өзіне аударуда. Солардың бірі – Taverna VR, VR ойындарын дамыту саласындағы Қазақстанның алғашқы жобаларының бірі.

Taverna VR: Қазақстанның VR ойындар нарығындағы жаңа белесі
Фото: er10.kz

Let’s beer together: симуляция мен кооператив жанрларының үйлесімі

Taverna VR ұсынған Let’s beer together ойыны – симуляция мен кооператив жанрларының ерекше үйлесімі. Ойыншылар ортағасырлық таверна иесі болып, қонақтарды күтіп қана қоймай, өз мекемелерін мародерлерден қорғай алады.

Ойын VR технологияларын толыққанды қолдап, қозғалыс контроллерлерін пайдалану арқылы ойыншыларға толықтай ену мүмкіндігін береді. Ойыншылар нақты уақыт режимінде сусындар ұсынудан бастап, мекемелерін қорғауға дейінгі барлық әрекеттерді басқара алады. Экшен-геймплей стратегия элементтерімен үйлесіп, ойын барысында тактикалық шешімдер қабылдауды талап етеді.

Taverna VR: Қазақстандық жоба әлемдік VR нарығына жол тартты

Әлемдік VR ойындарының нарығы жыл сайын қарқынды өсіп келеді және болжам бойынша, 2029 жылға қарай оның көлемі 227 миллиард долларға жетуі мүмкін. Taverna VR VR-ойындарының негізгі аудиториясына бағытталған – симуляторларға қызығатын 18-34 жас аралығындағы ерлер.

Қазақстаннан халықаралық нарыққа: ойын студиясының жолы

Taverna VR жасаушылары жобаның табысы жаһандық нарыққа шығумен тікелей байланысты екенін басынан түсінген. Ойын негізінен VR-гейминг үшін маңызды аймақтар – Солтүстік Америка мен Еуропа нарығына бағытталған. Дамытушылар батыстық ойыншылардың талғамын ескеріп, ойынға ағылшын тілін қолдауды енгізіп, танымал жанрларға, мысалы, симуляция мен экшен-геймплейге басымдық берді.

Taverna VR жобасының негізін қалаушы Алдияр Науканов IT және геймдев саласында үлкен тәжірибеге ие. Ол СДУ университетін компьютерлік ғылымдар мамандығы бойынша аяқтап, Method, nFactorial және MyTona секілді компанияларда жұмыс істеді. Бұл тәжірибесі оған амбициялық Taverna VR жобасын жүзеге асыру үшін қажетті білім мен тәжірибе жинауға мүмкіндік берді.

2024 жылдың ақпан айында іске қосылған ойын командасы жергілікті және халықаралық инвесторлардың назарын аудартты. Taverna VR жобасы Қазақстанды жаһандық аренаға шығарып қана қоймай, еліміздің виртуалды шындық индустриясындағы маңызды ойыншы ретінде қалыптасуына ықпал етеді.

Мақала авторы: Зере Дастан

Дереккөз: er10.kz